Pages

Monday, January 4, 2016

Tasneem ke Sekolah

Assalamualaikum


Dah besar Tasneem, 4 tahun dah.. Kejap je masa berlalu.. Semalam Tasneem dah masuk sekolah Little Caliph.. Excited sangat dia dapat pergi sekolah.. Budak-budak kan, semangat membara nak berkawan dan bermain bersama.. hehehe. Kat rumah main dengan adik je.. Sekarang kawan pun dah ramai..

Mommy dengan Abi hantar tepi pintu pagar sekolah je, lepas tu terus Tasneem ikut Cikgu masuk kelas.. Good Girl sangatt.. C.Chik pun excited tengok Tasneem masuk sekolah.. Tapi yang sedihnya, bila Tasneem dah masuk sekolah, peluang nak selalu balik kampung pun susah dah.. Kena tunggu cuti sekolah, tu pun kalau Abi x kerja kan.. Sedih~

Tapi x apa, yang penting Tasneem dah masuk alam baru, dunia persekolahan.. Harap Tasneem sentiasa gembira dan belajar rajin-rajin yea.. Harap rasa excited nak ke sekolah kekal la sampai bila-bila.. Jangan separuh jalan je.. hikhik.

Kesian kat Adik pulak.. x ada kawan nak main kat rumah.. Masa hantar Tasneem, Adik yang nangis, Kakak relex je.. Rindu Kakak ler tu.. kihkihkih. Sambil tunggu kakak balik sekolah, asyik tengok gambar kakak je.. Lepas tu asyik tanya bila nak pergi ambil Kakak.. Kesian Adik, kesunyian dah..

Atie yang terlebih excited.. Macam anak sendiri yang pergi sekolah je.. Hihihi



Salam Sayang,
Atie

1 comment:

kisah earty said...

good girl r kakak Tasneem..moga menjadi anak yg solehah yer.. :)