Pages

Sunday, August 2, 2015

Suka Selfie

Assalamualaikum

Alhamdulillah.. Sedar tak sedar dah masuk bulan August 2015.. Kejap je masa berlalu.. Dah hampir ke penghujung tahun dah.. Usia pun makin tua.. Aduhhh!! Bila nak kawin??? Persoalan yang sangat susah nak jawab.. Hanya Allah je yang tahu..

Kadang2 x semua yang kita rancangkan akan termakbul.. Tapi Allah adalah sebaik perancang.. So, jangan lagi siapa2 tanya persoalan yang x mungkin ada jawapannya..
Terima Kasih.

EINARA DALYSA, my baby girl.. Anak buah Atie yang ke-2 dari Kak Long. Dia ni manja sangat, kalau Mommy dia nak g mana2 je, mesti nangis nak ikut.. Tapi kalau dia x perasan mommy dia dah keluar or pergi mana2, ok je.. Elok je main.. Tapi kadang2 mencari juga.. Anak manja.

Tapi budak kecik sorang ni senang je nak pujuk kalau nangis.. Tapi kena ada Hp.. Ajak dia selfie or ambil gambar dia mesti diam terus.. Hahaha. Budak zaman Najib katakan. Eh, Tiba2!!







time ni Atie tanya sape cantik?? Terus angkat tangan jawab SAYA!!
Cute sangat. Rindu Dalysa...


Salam Sayang,
Atie

2 comments:

Mardiah Diana said...

Wahh....suka selfie dia yer....tapi betul lah jawapan dia dik...Dalysa yang cantik...hihi

nurerna hazwani said...

suka tengok budak kecik ikat toncang.

http://alongwawaerna.blogspot.com

Kita nak jemput join segmen kite. http://alongwawaerna.blogspot.com/2015/08/first-segmen-erna-bloglist-walking-ogos.html