Pages

Tuesday, October 11, 2016

Peringatan Bersama : Terus lock pintu bila masuk ke dalam kereta

Assalamualaikum


Macam-macam hal dah sekarang.. Berhati-hati la semua walau di mana Anda berada.. Orang kalau dah terdesak sanggup buat apa saja.. Kita yang kena sesntiasa beringat..


Salam Sayang,
Atie

2 comments:

Fatin Liyana said...

Hi, singgah jalan-jalan kat sini :)

Faizah Syakira said...

macam kes yang nabilah tu la. yg masuk astro haritu. dia tu anak kwn mak saya. tak sangka anak mak cik tu pun kene mcmni jugak. lepas ni memang kene sentiasalah lock pintu. mcm2 betol sekarang.

(kita follow awak balik. hehe.)