Pages

Monday, June 13, 2016

Lukisan Tasneem

Assalamualaikum

Habis sudah cuti sekolah 2 minggu.. Mesti budak-budak sekolah x ada mood dah nak pergi sekolahkan.. Pergi sekolah dengan berpuasa..Mesti penat.. Jangan tipu lak yea adik-adik.. Nanti kat sekolah, best je makan dan minum.. Balik rumah sambung puasa.. X baik tau, macam tu..

Tasneem pun dah balik rumah dia kat Paka.. Sedih je Tasneem bila nak balik sana.. X pe Tasneem, nanti nak dekat raya balik sini pulak.. 3 minggu je..


Lukisan Tasneem sebelum balik.. Siap buat air mata lagi tu.. Sedih sangat.. C.Chik pun sedih juga bila tengok Tasneem lukis macam ni.. sob.. sob.. sob..


Budak manja


Salam Sayang,
Atie

1 comment:

Maman Reen said...

Comel lukisaan Tasneem dan penuh makna. Simpan untuk kenangan.. :) Btw sis, saya follow blog sis.. :)