Pages

Monday, September 17, 2018

Tetiba rajin masak

Assalamualaikum

Tiba-tiba pulak Atie rajin post pasal resepi kan.. Biasanya resepi-resepi yang Atie post, semua Atie try masak dulu.. Lagipun bila post kat sini senang nanti Atie sendiri nak rujuk..

Atie bukan rajin masak dan sangat jarang masak.. Ni tiba-tiba rajin sebab UmmiAbah pergi menunaikan Ibadah Haji.. Atie la yang kena jaga adik-adik kat rumah.. Tu yang tetiba rajin masak.. Hahaha.. Kalau tak... Hmmmmmm, jangan harap serajin ni..

Sejak UmmiAbah xde, Atie la yang kena rajin turun padang masak untuk adik-adik.. Biasa weekend terlebih rajin la.. Kalau weekday penat balik kerja kan, jadi malas sikit.. Kalau Atie masak pun just nasi goreng je.. Tu pun kalau rajin la.. kalau malas, beli kat kedai je.. hikhikhik.

Kadang-kadang kesian juga dekat adik-adik, asyik-asyik nasi goreng.. Tu sebab Atie beli makanan kat kedai kadang-kadang, takut diaorang bosan makan nasi goreng.. Tapi A'zim dia bagitahu x kisah pun nasi goreng hari-hari.. Masa study dulu pun hari-hari nasi goreng.. Dah biasa makan menu sama hari-hari.. Dengar je dia cakap macam tu, fuhhhh..... lega la.. 

Ok.. lepas ni, hari-hari nasi goreng la... Hahahah

kami 4 beradik penjaga rumah